二师兄Proud

生命必有裂缝,阳光才能照进来。
I'm Not OK - Trent Dabbs

幻子-云:

所有想说的都在歌词里。

歌词:

And how would I ever know
If I never tried
If I never tried to love you
It's easy to be myself
I wanted something else
Wanted something else
我怎会知道,
如果我从未尝试,
如果我未爱过你。
孤单很容易,
但我不想要,
我想要别的。


Dreams start to fade away
Become another day
And then another day
Goes by
Can't seem to watch it past
Was never good at that
Was never good at that
Was I?
梦在消散褪色,
有一天,
又一天,
空流逝去。
往事回首不堪,
好难过,
好难过,
那是我吗?

评论

热度(15)